Skip to content

Reklama, kterou potenciální klienti neignorují

V dnešní době funguje na internetu trend blokování reklamy, nebo její naučené blokování či ignorování. Jednoduše je dnes reklama všude. Většinou je velmi nevkusná, položena v nepříznivém místě, nebo je tak nezajímavá, že ji automaticky oddělujeme od obsahu, za kterým jsme na webovou stránku přišli. Mnohdy si ani nejsme jisti, co je vlastně obsah stránek, podle toho, kde všude se nachází reklama, zvlášť v těch případech, kdy je reklama nějakým způsobem agresivní:

  • Blikající reklama
  • Svíticí text
  • Blikající text
  • Vyskakovací okna
  • Výrazné barvy
  • Gify a videa
  • Audiovizuální reklama
  • Reklama pomocí bannerové hry

Všechny tyto reklamy většina potenciálních klientů bez zájmu zavře, protože nejsou důvodem, proč na webovou stránku přišli. To proto, že reklama se snaží pouze o to, aby klienta zaujala, aby upoutala jeho pozornost, a to jakýmkoliv způsobem. Ovšem ze strany klienta je to jinak – naučil se reklamu ignorovat, protože ho nezajímá, přijde mu otravná a rušivá.
Vyhledávání dotazů na klíčová slova je proto mnohem cílenější: klient totiž hledá přesně cílený dotaz. Pak jej reklama na uvedené klíčové slovo, které zadal, bude zajímat. Tohle přesně má za cíl SEO marketing.

  • Sledování návštěvnosti

Pokud se chcete přesvědčit o tom, jak účinná je vaše reklama, zkontrolujte si pomocí nástrojů sledovanosti zdroje návštěvnosti vašich webových stránek.
Klienti mají sice raději, když je vyhledávání jejich klíčového slova přirozené a vede na hlavní stránky vyhledávání, ne nutně je to obtěžuje tolik, jako necílené bannery, které mnoho lidí oslovuje, aniž by se jednalo o potencionální klientelu. Reklama ve vyhledávání je zacílená přímo na klienty, kteří podobné nebo stejné klíčové slovo zadali do vyhledávání, takže reklama na produkt, který se jim ve vyhledávání objeví, je vyžádaná. To znamená, že takové reklamě bude klient věnovat větší pozornost a nebude ji ignorovat.