Skip to content

Akce Conductoru mění SEO data hledání do poznatků „hlasu zákazníka“

Společnost, která nyní zveřejnila a učinila dostupnými data skrze pracovní nástroje jako Asana, Jira anebo Trello umožňují ne-SEO týmům přístup.
 
SEO společnost Conductor představila „akce“, které jsou vytvořeny k demokratizaci a průzkumu dat lidem napříč marketingovými organizacemi. Akce budou posílat data Asana a , v prvním kvartálu roku 2019, nástrojům Jira a Trello.
 
Zamrazení dat hledání přímo u sila. Ten nápad je takový, že dají těm, kteří nedělají do SEO v jejich organizaci, přístup k datům vyhledávání způsobem, který by se dal připodobnit k jisté proxy „hlasu zákazníků“. Conductor věří, že SEO problémy ovlivňují celou řadu skupin vně organizace a chce, aby bylo možné povolit „hledání informací“, aby se uvolnilo z jeho SEO vězení.
 
COndutor to vysvětlil v tomto příspěvku: „Tato integrace vám dovoluje identifikovat témata, která se objevují u vašeho publika, vytvořit obsahové shrnutí s funkcí „Akce“ a poslat je do vaší řady (nebo řady vašeho týmu) v Asaně pro naprosto plynulou spolupráci. Tohle všechno zkrátí tu nekonečnou emailovou komunikaci a vyhodí ji z naší rovnice, která přichází v úvahu vždy, když se vytváří obsah, který má stimulovat provoz na stránce.“
 
Hlas zákazníka“ Lindsay Boyajian, vedoucí produktového marketingu, sdělil skrze emial, že COndutor věří, že: „Marketing by měl začínat s hlasem zákazníka, a hledání by mělo být tou nejlepší proxy pro hlas zákazníka.“ Úmysl je takový, že se data vyhledávání udělají daleko více přístupné pro širší skupiny marketingových týmů tím, že se integrují do pracovních nástrojů managementu, které jsou již obecně dostupné a užívané.
 
Když dojde na to specifické, ne-SEO použití pro marketéry. Boyajian identifikoval vývoj obsahu jako klíčovou implementaci, ale přidal také to, že je tu daleko více případů využití. „Marketéři nyní mohou sdílet své technické problémy, které zjistili v Conductorovi, s jejich IT týmem za použití Akcí. Marketéři, kteří se zaměřují na placenou/neplacenou reklamní část mohou nyní identifikovat nové příležitosti klíčových slov a přidat je k jejich pracovnímu nástroji pro pozdější implementaci, maloobchodní marketéři nyní mohou označit nové optimalizace klíčových slov na jejich stranách kategorií, společné pro jejich týmy vyhledávání.“, sdělila.
 
Proč by vás to mělo zajímat?
Teze Conductora, že data hledání by mohla mít daleko širší potencionální aplikace v nejrůznějších organizacích, je správná. Jeho přímým důkazem je chování zákazníka a jeho úmysl. Roky si cenili marketéři on-line vyhledávání a SEO společnosti dat vyhledávání jako velmi ceněného zdroje informací pro marketéry a operátory, aby lépe pochopili úmysl zákazníka a dokonce i předpověděli jeho potřebu. Tento nástroj operuje s tímto cílem.