Skip to content

Když se špatný obsah generovaný uživateli stane dobrému podnikání

Nezpochybnitelně je obsah generovaný uživateli na vzestupu, je to jeden ze nejvíce složitých fenoménů digitálního věku. Možnost pro všedního člověka, aby se stal vydavatelem skrze recenze, vizuální vyprávění, tweety a další formy obsahu, tak trochu pozměnilo hrací pole mezi spotřebiteli a firmami a dalo tak hlas milionům zákazníků. Ale ne všechen obsah generovaný uživateli je obsah dobré kvality – což je problém, když se špatně pochopený a špatně poskládaný obsah generovaný uživateli objeví na digitálním „pozemku“ firem. Jinými slovy: žádný obchodník nechce vidět špatně říznutou a nevábnou fotku jejich obchodu, která je nahrána amatérským nakupujícím na firemní stránku Google My Business. Ale když už se tak stane a špatný obsah generovaný uživateli se přece jen ukáže na dobré firemní stránce, firma utrpí právě touto spojitostí a ne vždy se najde lehké řešení, které to spraví. Tady je několik příkladů.